23 Eylül 2017

Kaybolduk


Herkese farklı bir güncelden merhabalar! Ben bouya, nasılsınız bakalım? 
Görüşmeyeli uzun zaman oldu. 
Öncelikle biz bayağı bir meşgulüz. Malum üniversiteler açıldı ve benim ilk yılım o yüzden okula alışma falan filan derken ilk hafta yoğun geçti. 
Onun dışında bildiğiniz gibi yabancı gruplarla falan uğraşıyoruz onun dışında biz de değişen pek bir şeyler yok. Zaten o yüzden de kısa bir güncel olacak.

Şimdi, bildiğiniz ya da bilmediğiniz üzere güncel de olmayan serilerimizden bayağı zamandır bölüm gelmiyor. Bunun sebebi yukarıda açıkladığım durumlardan dolayıdır. 
Bizim çok yoğun olmamız ve uzun editlere vakit ayıramamızdandır. Güncel serilerimizi çıktığı gibi vermeye çalışıyoruz zaten. Şu an söyleyeceğim şey scanlation, fansub ya da bireysel çeviri yapan arkadaşlara.
Eğer bizim "Devam Eden Seriler" kısmından (Beklemede olan Seriler kısmından da olur) sevdiğiniz, beğendiniz "ulan aldınız bölüm vermiyorsunuz aq çocukları biz yapsak şimdiye bitmişti" dediğiniz seriler var ise bize ulaşın konuşup anlaşalım.
Tercihimiz Facebook sayfamızdandır ama sadscans@hotmail.com mail adresine de mail atabilirsiniz. Şu anda uzun seriler ile uğraşacak vaktimiz cidden yok. 

Grubumuzun iki yıldızından biri kaydı. Typesetterımız Shiinon aramızdan ayrılmak zorunda kaldı ve Sea'da okuldan vs zaman bulamıyor. O yüzden biz de çaresiz durumdayız. 
Eğer hiçbir çeviri grubu serilere yardım etmek veya almak istemez ise seriler biz zaman bulana kadar öylece yatmaya devam edecek ve biz ne zaman işleri yoluna koyup vakit ayırabilirsek o zaman devam edecek. 
Ve açıkçası çok yakın bir zamanda olacağını sanmıyorum. Hepsi çok kral serilerdir o yüzden serileri devam ettirmek isteyen olursa lütfen bize ulaşsın. 

Onun dışında eğer zaman bulursam "Cleaning (Temizleme)" ile ilgili bir yazı yazmayı düşünüyorum. İnsanlara clean yapın falan diyoruz ama hâlâ İngilizce bilmeyen insanların olduğunu unuttum ben. İnsanlar kaynak bulamadığı için yapamıyormuş meğersem haha.
Neyse o konuya da kısa zamanda el atarız. Bir de eğitici yazılar dışında eleştirel yazılar da yazmayı düşünüyorum onları da takip edersiniz. 

Son zamanlarda bayağı durulduk lan hahahaha. Cidden böyle Punished Sad Scans falan olduk gibime geliyor. Gerçi şimdi okullar yeniden açıldı belki gaza gelir yine eski formumuza döneriz.

Bölümleri yazmakla uğraşmak istemiyorum zaten sadece güncel serilerden bölüm verdik ve siz onları çoktan okumuşsunuzdur bile o yüzden beni uğraştırmayın. Okumadıysanız da Serimanga.com'a girin oradan bizim sayfayı bulup bakın işte.

Bir sonraki güncel ne zaman kafamıza eserse o zaman olur büyük ihtimal. Lohengramm ibnesi Sad Scans'i iyice saldı ama ben yine boş bırakmayalım diye arada böyle 1-2 yazı falan yazarım.

Neyse, bir sonraki güncele kadar kendinize iyi bakın!


I've dug two graves for us, my dear
Can't pretend that I was perfect, leaving you in fear
Oh man, what a world, the things I hear
If I could act on my revenge, then, oh, would I?






Sonraki güncele kadar...


Hadieyw...
kaybolduk.


0 yorum:

Yorum Gönder